Ogłoszenie o przetargu:\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

 

 

O G Ł O S Z E N I E

 

1.     Nazwa i adres Zamawiającego:

Zespół Szkół Gimnazjalnych w Łobzie

ul. Kościuszki  17, 73-150 Łobez

www.zsg.lobez.ibip.pl

WWW.zsglobez.nazwa.pl

 

2.     Określenie trybu: przetarg nieograniczony.

 

3.     Przedmiot zamówienia.

Kod CPV :  15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

 

DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH:

MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW

 – do stołówki szkolnej prowadzącej żywienie zbiorowe dzieci.

 

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

5. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.

 

6. Termin wykonania zamówienia:

sukcesywnie od 02 stycznia do 23 grudnia  2013 r.

(oprócz ferii zimowych oraz wakacji).


7. Opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

1)     O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące:

b)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

c)     posiadania wiedzy i doświadczenia,

d)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

e)     sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2)     Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli:

a.       wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonanie minimum jedną dostawę artykułów mięsnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

b.       opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości 50.000 zł.

c.       złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ.

3)     Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o których mowa w podpunkcie 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym

celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4)     Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.

5)     Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia.

6)     Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli:

a)     jest niezgodna z ustawą,

b)    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,

c)     jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e)     została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia  lub nie zaproszonego do składania ofert,

f)     zawiera błędy w obliczeniu ceny,

g)    wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.,

h)     jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

8.  Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć  Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1.  Oświadczenia i dokumenty:

1)       Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)       Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż
 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

3)       Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione  nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4)       Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy stanowiące załącznik nr 2 do  niniejszej specyfikacji

5)       Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do  niniejszej specyfikacji.

6)       Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji).

7)       Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

8)       Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

9)       W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby zasiadające w organach podmiotów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej są zobowiązane do złożenia zaświadczenia organu właściwego dla miejsca zamieszkania (§ 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

10)    W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby zasiadające w organach podmiotów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy,

składają zaświadczenie właściwego organu dla miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (§ 4 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

11)    Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

       a)      Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie

       b)      W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego   
zamiaru wykonania zamówienia
, w szczególności zawierający informację o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

3. W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 2, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty.

 

9. Wymagania dotyczące wadium – nie dotyczy.


10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.

Kryterium oceny – cena 100 %.

Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najniższą cenę.


11. Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego:

Zespół Szkół Gimnazjalnych w Łobzie ul. Kościuszki 17, 73-150 Łobez

do dnia 28. 11. 2012 r. do godz. 1000 .

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28. 11. 2012 r. o godz. 1030    w siedzibie

 Zespołu Szkół Gimnazjalnych ul. Kościuszki 17, 73-150 Łobez.

 

12. Termin związania ofertą: 30 dni


13. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia

można uzyskać nieodpłatnie  w kancelarii Zespołu Szkół Gimnazjalnych w Łobzie,

ul. Kościuszki 17, 73-150 Łobez lub na naszej stronie www.zsg.lobez.ibip.pl.


14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

15. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
      aukcji elektronicznej.

 

·         Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  dnia  19.11.2013 r. Nr ogłoszenia:  457132 - 2013

 

·         Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w siedzibie Zamawiającego 

od dnia 19.11.2013 r. do dnia 28.11.2013 r.

 

·          Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronach imternetowych

http: www.zsg.lobez.ibip.pl ; www.zsglobez.nazwa.pl od dnia  19.11.2012 r.

 




Łobez, dnia 19.11.2012 r.




           

S P E C Y F I K A C J A

ISTOTNYCH   WARUNKÓW   ZAMÓWIENIA

 

ZAMAWIAJĄCY:

 

Dyrektor

Zespołu Szkół Gimnazjalnych w Łobzie

ul. Kościuszki 17

73-150 Łobez

tel. fax. (091) 397- 47- 61

 

 

 

 

ZAPRASZA  DO  ZŁOŻENIA  OFERTY  W  PRZETARGU

NIEOGRANICZONYM  NA:

 

 

 

„Dostawa artykułów żywnościowych – mięsa i jego przetworów”

 

 

 

Podstawa prawna:

Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.)

 

                                                                                                                       

 

 



                                                                                                Zatwierdzam:

 

                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                                                                       Ewa Popławska

                                                                                              ..............................................

                                                                                               

 

 

 

 

Łobez, 19.11.2012 r. 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

S  P  I  S        T  R  E  Ś  C  I

 

 

1.    Nazwa i adres Zamawiającego.

2.    Tryb udzielenia zamówienia.

3.    Opis przedmiotu zamówienia.

4.    Termin wykonania zamówienia .

5.    Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków.

6.    Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

7.    Oferty składane wspólnie

8.    Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do  porozumiewania się z Wykonawcami.

9.    Wymagania dotyczące wadium.

10. Termin związania  ofertą.

11. Wyjaśnienia i modyfikacja treści siwz

12. Opis sposobu przygotowania ofert.

13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

14. Opis sposobu obliczenia ceny.

15. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze
oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

16. Informacja o formalnościach, jakie powinny zastać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

18. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

19. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

20. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

21. Załączniki.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

 

Dyrektor Zespołu Szkół Gimnazjalnych w Łobzie

ul. Kościuszki 17, 73-150 Łobez

73 – 150 Łobez

tel. fax. (091) 397 47- 61

 

2.Tryb udzielenia zamówienia

1.    Udzielenie zamówienia następuje w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 - 46 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie
z wymogami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”.

Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze  zm.) zwanej dalej „ustawą” oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy – Kodeks cywilny.

2.    Miejsce publikacji ogłoszenia o przetargu:

a)    Biuletyn Zamówień Publicznych

b)    Strona internetowa Zamawiającego - www.zsg.lobez.ibip.pl

c)    Tablica ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego

 

3.Opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień  (CPV) :

Kod CPV :  15100000-9 – produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

 

1)    Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej prowadzącej żywienie zbiorowe dzieci.

2)    Szczegółowy zakres rzeczowo – ilościowych określony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.

3)    Ilości określone w załączniku nr 1 nie stanowią zobowiązania dla Zamawiającego, ani podstawy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych przez Wykonawcę.

4)    Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zgodności z warunkami technologicznymi                i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.

5)    Zamawiający wymaga aby mięso i jego przetwory były świeże - nie dopuszcza dostawy mięsa mrożonego i odmrażanego.

6)    Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.

7)    Wymagana jest codzienna dostawa towaru w godzinach 615 – 730 zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

8)    Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgodnione będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.

9)    Artykuły spożywcze muszą posiadać aktualną datę ważności do spożycia.

10) Miejsce przyjmowania zamówienia.

11) Zamawiający wymaga przedstawienia szczegółowej kalkulacji cenowej.

      Zespół Szkół Gimnazjalnych w Łobzie – stołówka ul. Kościuszki 17 Łobez.

10) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania prac związanych z dostawą przedmiotu zamówienia.

11. Zamawiający wymaga przedstawienia szczegółowej kalkulacji cenowej.

 

4.    Termin wykonania zamówienia

 

Sukcesywnie od 02.01.2013 – 23.12.2013 r.

(okres dziewięciu miesięcy oprócz ferii zimowych oraz wakacji).

 

5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu  dokonywania oceny spełniania tych warunków

1)    O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki, dotyczące:

b)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

c)    posiadania wiedzy i doświadczenia,

d)    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

e)    sytuacji ekonomicznej i finansowej,

2)    Za spełnienie warunków określonych w podpunkcie 1) Zamawiający uzna jeżeli:

a.       wykażą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonanie minimum jedną dostawę artykułów mięsnych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

b.       opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

c.       złożenie wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń wskazanych w pkt 6 SIWZ.  

3)    Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o których mowa w podpunkcie 1) polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym

celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4)    Ocena w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia,   w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.  Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku wątpliwości co do treści oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, Zamawiający wzywa Wykonawcę w określonym przez siebie  terminie do złożenia wyjaśnień. Brak jakiegokolwiek dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania  o udzielenie zamówienia.

5)    Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli:

a)    jest niezgodna z ustawą,

b)    jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,

c)    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

d)    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

e)    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia  lub nie zaproszonego do składania ofert,

f)     zawiera błędy w obliczeniu ceny,

g)    wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.,

h)    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

 

6.  Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:  

1.  Oświadczenia i dokumenty:

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

2)      Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego  potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż
 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu

3)      Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega  z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione  nie  wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

4)      Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczeniu z postępowania z art. 24 ustawy stanowiące załącznik nr 2 do  niniejszej specyfikacji

5)      Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, stanowiące załącznik nr 3 do  niniejszej specyfikacji.

6)      Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (według załącznika nr 4 do niniejszej specyfikacji).

7)      Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

8)      Opłaconą polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

9)      W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby zasiadające w organach podmiotów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, które mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej są zobowiązane do złożenia zaświadczenia organu właściwego dla miejsca zamieszkania (§ 2 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

10)   W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osoby zasiadające w organach podmiotów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy,

składają zaświadczenie właściwego organu dla miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą (§ 4 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817).

11)   Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:

       a)      Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo musi być przedłożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie

       b)      W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie (art. 23 ustawy Prawo
zamówień publicznych) należy załączyć dokument o warunkach wspólnego    
zamiaru wykonania zamówienia
, w szczególności zawierający informację                     o Pełnomocniku wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo o reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictwa) mogą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane  (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

 

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

3. W przypadku podmiotów, o których mowa w pkt 2, przedkładane przez wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty

 

7.    Oferty składane wspólnie

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców pod warunkiem, że spełnione będą następujące wymagania:

1)    Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku, gdyby pełnomocnictwa, udzielała osoba inna niż uprawniona do reprezentowania podmiotu z mocy prawa lub umowy spółki, należy dołączyć do oferty również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności;

2)    pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo

reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie;

3)    pełnomocnictwo to powinno wyraźnie wskazywać:

a)    jakiego postępowania dotyczy,

b)    jakie podmioty występują wspólnie,

c)     kto w imieniu tych podmiotów ma pełnić funkcje pełnomocnika,

d)    jakie konkretne czynności w postępowaniu ma prawo wykonywać pełnomocnik,

e)    na jaki okres jest udzielone.

4)     jeśli pełnomocnik ma być uprawniony do wykonywania czynności nie tylko w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, lecz również w imieniu każdego z tych Wykonawców z osobna, to należy taką informację zamieścić w treści pełnomocnictwa;

5)     w przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi w ogóle lub przedstawi wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie tego Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;

6)     wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie

z Pełnomocnikiem, którego dane: numer faksu i adres do korespondencji pisemnej należy wpisać w formularzu oferty;

7)     Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

1)    oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z siwz;

2)    sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

b.    dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zaświadczenie US, zaświadczenie ZUS itp. składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu.

c.    dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, wykaz prac podobnych, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu itp. Składa

pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,

d.    kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych wykonawców (a nie np. pełnomocnika konsorcjum).

8)     Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w pkt 1 – 4 niniejszego rozdziału kopie dokumentów dotyczących danego Wykonawcy występującego wspólnie, poświadczane są za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę;

9)     jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

8. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami     
     oraz  przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób
     uprawnionych  do porozumiewania się z Wykonawcą

1)    Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wykonawcy  
 przekazują pisemnie  faksem jednocześnie przesyłając oryginał dokumentu listownie.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego mogą być przekazane faksem i będą potwierdzone pisemnie poprzez wysłanie oryginału pisma. Należy je przesłać na adres Zamawiającego podany w pkt 1 specyfikacji.

3)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane za pomocą telefaksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłoczne potwierdzona pisemnie.

4)    Wykonawca może zwrócić się o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert.

5)    Treść wyjaśnienia zostanie jednocześnie przekazana wszystkim wykonawcom, którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.

6)    Nie przewiduje się zebrania wszystkich wykonawców.

7)      Osoby upoważnione do udzielania informacji Marta Jarema - tel. 91 397 47-61

 

9. Wymagania dotyczące wadium

    Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

 

10. Termin związania ofertą

    Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni.
    Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

11. Wyjaśnienia i modyfikacja treści siwz

1)    W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Dokonaną zmianę przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ, oraz zamieszcza na stronie internetowej, na której udostępnił SIWZ.

2)    Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuża termin składania ofert i informuje o tym wszystkich Wykonawców, którym przekazano SIWZ oraz zamieszcza tę informację na stronie internetowej, na której udostępnił SIWZ.

 

12. Opis sposobu przygotowania oferty:

1)    Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.

2)    Ofertę należy złożyć w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.           

3)    Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym (długopisem lub nieścieralnym atramentem)  w sposób czytelny.

4)    Ofertę należy sporządzić z wykorzystaniem formularzy / druków stanowiących  załączniki do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, bądź zgodnie z tymi formularzami.

5)    Oferta oraz inne dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, określające zakres umocowania.  

6)    Uprawnienie do podpisania dokumentów musi wynikać z odpisu KRS lub ewidencji  działalności gospodarczej  albo z załączonego pełnomocnictwa. 

7)    W przypadku, gdy Wykonawca dołączy jako załączniki do oferty kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8)    Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być podpisane przez  osobę(-y) podpisującą(-e) ofertę w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Poprawki mogą być dokonane jedynie poprzez czytelne przekreślenie błędnego zapisu
i wstawienie poprawnego. .

9)    Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę. Oferta musi obejmować całość zamówienia.

10) Oczekuje się, aby karty oferty były na trwale złączone, a wszystkie strony oferty wraz
z załącznikami do niej były kolejno ponumerowane. Numeracja stron powinna  rozpoczynać się  od numeru 1, umieszczonego na pierwszej stronie oferty. 

11) Oczekuje się, by oferta była dostarczona w dwóch zaklejonych kopertach posiadających oznaczenie:

-  koperta zewnętrzna – Zespół Szkół Gimnazjalnych w Łobzie, ul. T. Kościuszki 17,
73-150 Łobez  „Dostawa artykułów żywnościowych – mięsa i jego przetworów”

Nie otwierać przed dniem 28.11.2012 r. godz. 1000

-   koperta wewnętrzna - oprócz w/w opisu winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy

 

13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1)    Oferty należy dostarczyć na adres:

Zespół Szkół Gimnazjalnych ul. Kościuszki 17 pok. Nr 303

2)    Termin składania ofert upływa dnia  28.11.2012 r. godz. 1000

3)    Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.11.2012 r. godz. 1030 w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się w Łobzie przy ul. Kościuszki 17 w pokoju nr 303.

4)    Otwarcie ofert jest jawne.

5)    Zmiany i wycofanie oferty:

a.    Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.

b.    Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta należy opatrzyć napisem „ZMIANA”.

c.    Powiadomienie o wycofaniu oferty powinno być opakowane i zaadresowane w ten sam sposób co oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie należy opatrzyć napisem „WYCOFANIE”

6)    Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania po upływie terminu
przewidzianego na wniesienie protestu

 

14.Opis sposobu obliczenia ceny

1)    Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie,  z wyodrębnieniem podatku VAT.

2)    Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

3)    Cena może być tylko jedna dla każdej części: nie dopuszcza się  wariantowości cen.

4)    Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania) oraz okres realizacji (wykonania) zamówienia.

5)    Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami
określonymi w art. 87 ustawy.

6)    Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Ofercie cenowej” – z uwzględnieniem szczegółowej kalkulacji stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków  zamówienia.

 

15.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert:

1)      Kryteria oceny ofert – cena 100 %,

2)  Maksymalna ocena oferty - 100 pkt.,

3)  Dla każdej oferty, która nie została odrzucona, obliczenie pkt. nastąpi wg wzoru:

 

                                  Cn

                             -------------- x  100 (pkt) ,   gdzie:

                                  Cb

            Cb  -  cena oferty badanej

            Cn  -  cena oferty o najniższej cenie.

 

4)  Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.

5) Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli:

a) oferta co do formy opracowania i treści spełnia wymagania określone niniejszą    specyfikacją,

b) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,

c) oferent przedstawił ofertę zgodnie co do treści z wymaganiami Zamawiającego.

 

16. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze
      oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:

 

1)    Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji, będącym jej integralną częścią

2)    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

3)    Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta po upływie terminu  związania ofertą, jeżeli zamawiający przekazał wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.

4)    Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie się uchylał od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez dokonywania ich ponownej oceny, chyba że wystąpią przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

5)    Zamawiający zawiadomi na piśmie wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.

 

17.Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

 

18.Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.

Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI (art. 179-198g) ustawy.

 

19. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.

Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

 

20. Żądanie wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

1.    Zamawiający żąda wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

2.    Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć określoną część prac podwykonawcom zobowiązany jest wskazać w ofercie zakres tych prac- zgodnie z załącznikiem do SIWZ.

3.    Umowa o udzielenie niniejszego zamówienia będzie musiała określać, jakie zakres robót budowlanych zostanie powierzony podwykonawcom.

4.    Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych.

5.    Brak informacji, o której mowa w pkt. 1 będzie rozumiany przez Zamawiającego jako realizacja przez Wykonawcę we własnym zakresie.

6.    Do podwykonawstwa uregulowanego w niniejszej specyfikacji znajduje zastosowanie art. 647 kc.

 

 

 

 

21. Załączniki:

1)    załącznik nr 1 -   wykaz rzeczowo – ilościowy.

2)    załącznik nr 1A - kalkulacja cenowa.

3)    Załącznik nr 2 – oferta cenowa

4)    załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 22  ust. 1 ustawy - Pzp 

5)    załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24 ustawy - Pzp 

6)    załącznik nr 5 – wykaz dostaw

7)    załącznik nr 6 - wzór umowy

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

w y k a z  r z e c z o w o – i l o ś c i o w y

ARYTKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW

 

Lp.

Nazwa artykułu

J.m.

Ilość

Kod CPV

1.     

Kiełbasa podwawelska

kg

200

15131

2.     

Kiełbasa zwyczajna

kg

200

15131

3.     

Wątróbka drobiowa

kg

250

15131

4.     

Wieprzowina kl. II A

do 20 % tłuszczu

kg

2000

15131

5.     

Łopatka wieprzowa

bez kości, skóry, tłuszczu i golonki

kg

2000

15131

6.     

Kurczak cały

kg

650

15131

7.     

Filet z kurczaka

kg

550

15131

8.     

Noga z kurcząt - udo

- bez kości grzbietowej

kg

1000

15131

9.     

Porcje rosołowe (korpusy)

kg

300

15131

10.                        

Kości z karkówki lub schabu

kg

200

15131

11.                        

Schab b/k

kg

950

15131

12.                        

Karkówka b/k

kg

950

15131

13.                        

Słonina cała

kg

100

15131

14.                        

Żołądki drobiowe

kg

100

15131

15.                        

Boczek wędzony

kg

300

15131

16.                        

Boczek surowy świeży

kg

500

15131

 

WARTOŚĆ

X

X

X

(podane ilości nie są wiążące dla stron – są to przykładowe ilości)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1 A  do oferty cenowej

 

K a l k u l a c j a   c e n o w a

           ARYTKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH MIĘSA I JEGO PRZETWORÓW

 

Lp.

Nazwa artykułu

J.m.

Ilość

VAT

(%)

Cena jednostkowa  netto za kg

Cena jednostkowa brutto za kg

Wartość ogólna  netto

Wartość  ogólna

brutto

1.

Kiełbasa podwawelska

kg

200

 

 

 

 

 

2.

Kiełbasa zwyczajna

kg

200

 

 

 

 

 

3.

Wątróbka drobiowa

kg

250

 

 

 

 

 

4.

Wieprzowina kl. II A

 do 20 % tłuszczu

kg

2000

 

 

 

 

 

5.

Łopatka wieprzowa

 bez kości, skóry, tłuszczu i golonki

kg

2000

 

 

 

 

 

6.

Kurczak świeży

kg

650

 

 

 

 

 

7.

Filet z kurczaka

kg

550

 

 

 

 

 

8.

Noga z kurcząt – udo

bez kości grzbietowej

NIE MOŻE BYĆ ĆWIARTKA!

kg

1000

 

 

 

 

 

9.

Porcje rosołowe (korpusy)

kg

300

 

 

 

 

 

10.

Kości z karkówki lub schabu

kg

200

 

 

 

 

 

11.

Schab b/k

kg

950

 

 

 

 

 

12.

Karkówka b/k

kg

950

 

 

 

 

 

13.

Słonina

kg

100

 

 

 

 

 

14.

Żołądki drobiowe

kg

100

 

 

 

 

 

15.

Boczek wędzony

kg

300

 

 

 

 

 

16.

Boczek surowy świeży

kg

500

 

 

 

 

 

(podane ilości nie są wiążące dla stron – są to przykładowe ilości)

 

Wielkość zamówienia uzależniona jest od ilości osób żywionych.

Większa ilość obiadów finansowana jest przez Ośrodki Opieki Społecznej z terenu powiatu łobeskiego i to właśnie one decydują jakiej ilości dzieci przyznają dofinansowania na obiady.

 

 

 

 

 

 

Załącznik  nr 2

……………………………….

              /pieczęć Wykonawcy/

 

                                      

O F E R T A    C E N O W A

 

Nazwa i siedziba Wykonawcy  ...........................................................................................

 

..............................................................................................................................................

 

telefon .......................... fax .......................... e-mail: ........................@............................... 

 

NIP nr ..................................   REGON ........................

 

Osoba reprezentująca Wykonawcę: .............................................................................

 

Wpis do Krajowego Rejestru Sądowego / zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nr*: ............................... z dnia ..................................

 

składam niniejszą ofertę w odpowiedzi na ogłoszenie o postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa artykułów żywnościowych – mięsa i jego przetworów”

 

1)    Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym rzeczowym zakresie objętym Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia za cenę brutto   ………..………….….… zł.

(słownie złotych: ………..………………….…….………………..…………………………)

 

2. Termin realizacji zamówienia – sukcesywnie od 02.01.2013 r. do 23.12.2013 r.

 

3. Oświadczam, że jestem związany ofertą  30 dni od dnia upływu termin składania ofert.

 

4. Oświadczam, że zapoznałem się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnoszę do niej żadnych zastrzeżeń, w szczególności:

·         otrzymaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty,

·         akceptujemy wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia czas związania ofertą,

·         akceptujemy treść umowy stanowiącą załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.

 

5. Oświadczam, że zawarta w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia umowa  została przeze mnie zaakceptowana i zobowiązuję się w przypadku wyboru mojej oferty do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych.

 

6.    Zastrzeżenie  wykonawcy:

Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca zastrzega, iż wymienione niżej dokumenty składające się na ofertę nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania:………………..…………………..

 

7.    Podwykonawcom zamierzamy / nie zmierzamy* powierzyć wykonanie następujących             
części zamówienia:

      1…………………………………………………………………………………………………….

      2……………………………………………………………………………………………………..

 * niepotrzebne skreślić 

 

 

 

 

 

Informujemy, że nasza oferta składa się z ….......... stron.

    

8. Załączniki do niniejszej oferty:

 

a)    …………………………….

b)    …………………………….

c)    …………………………….

d)    …………………………….

e)    …………………………….

f)     …………………………….

g)    …………………………….

h)    …………………………….

 

 

 

 

 

……………………… , dnia …………………

 

 

 

                                                                                  …..................................................................

                                                                                               /podpisy upoważnionych przedstawicieli/                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 

* niepotrzebne skreślić

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3

 

 

................................................................

(pieczęć wykonawcy)

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE  WYKONAWCY

 

o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia

publicznego na  mocy  art.  24 ust. 1 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

 

 

 

 

 

 

Oświadczam(y) że nie podlegam(y) wykluczeniu o udzielenie zamówienia publicznego
z wyżej wskazanego postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia określonych w art. 24  ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                        

                                                          .................................................................................

                                                       (podpis i pieczątka wykonawcy lub osoby  upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 4

 

 

………………………………………….

                                                                                                                /  miejscowość,  data /

 

…………………………………

  / pieczęć  wykonawcy /

 

 

 

 

 

O Ś W I A D C Z E N I E

spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

 

Oświadczam(y), że spełniam(y) warunki udziału o udzielenie zamówienia publicznego  wymienione  w art. 22 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759  ze  zm.), które dotyczą:

 

1.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

 

2.    posiadania wiedzy i doświadczenia

 

3.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

 

4.    sytuacji ekonomicznej i finansowej,

 

 

 

 

 

                                                          ..............................................................................

                                                                                     (podpis i pieczątka wykonawcy lub osoby   upoważnionej)

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 5

 

 

..................................., …………….

                                                                                                             /  miejscowość /          / data /

…………………………………

  / pieczęć  wykonawcy /

 

 

WYKAZ  DOSTAW

 

OŚWIADCZAM(Y), że wykonałem (wykonaliśmy) w okresie ostatnich 3 lat, od dnia wszczęcia postępowania następujące dostawy:

 

Lp.

Nazwa zamawiającego

Rodzaj dostaw

Wartość

Termin i miejsce realizacji

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do druku Formularza należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane nalezycie.

 

Informacje dla Wykonawcy:

1.     Opis przedmiotu zamówienia winien zawierać informacje, z których jednoznacznie i wprost będzie wynikać spełnianie wymaganych przez zamawiającego warunków a w szczególności dotyczące w/w rodzaju zamówienia.

2.     Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Osoba składająca oświadczenie świadoma jest odpowiedzialności karnej, wynikającej z art. 297 Kodeksu Karnego.

 

 

 

                                                                                                                    Podpisano

                                                                                                                                       (upoważniony przedstawiciel Wykonawcy)

  

 

                                                                                       

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 6

 

 

 

Wzór U M O W Y

 

Zawarta w dniu  ........................... w Łobzie pomiędzy:

 

Zespołem Szkół Gimnazjalnych z siedzibą w Łobzie przy ul. Kościuszki 17,

NIP 854-20-19-342, Regon 00122783, reprezentowaną przez:

Ewę Popławska – Dyrektora szkoły

zwaną w dalszej części umowy Zamawiającym

a

..........................................................................................................

…………………………………… NIP ………………,  Regon  ………………….,

zwanym w dalszej części umowy  Wykonawcą

o następującej  treści:

 

§ 1.

1.    Zgodnie z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający  zleca,  a Wykonawca przyjmuje do realizacji, zadanie - zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia  oraz złożoną ofertą cenową stanowiącą załącznik  nr 2 do umowy która polega na:

dostawie artykułów żywnościowych: mięsa i jego przetworów.

 

2.       Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz oferta, o których mowa                    w ust. 1, stanowią integralną część niniejszej umowy.

3.       Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości artykułów żywnościowych stanowiących przedmiot dostaw, w stosunku do ilości określonej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.

4.       Dostawy artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego odbywać się będą transportem własnym Dostawcy – na koszt Dostawcy – na  podstawie złożonego przez Zamawiającego telefonicznego zamówienia, dokonanego najpóźniej w przeddzień terminu dostawy.

5.       Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie codziennie w godzinach od 6,15 do 7,30.

6.       Zamawiający dopuszcza sytuację, kiedy będzie musiał z przyczyn od niego niezależnych złożyć zamówienia uzupełniające do 20% pierwotnego zamówienia.

7.       Reklamacje zgłaszane przez Zamawiającego dotyczące rodzaju, ilości bądź jakości dostarczonych artykułów żywnościowych, załatwiane będą przez Dostawcę w terminie jednego dnia od daty zgłoszenia.

 

§ 2.

1.      Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy ustala się na dzień:

02.01.2013 r.

2.      Termin zakończenia realizacji umowy ustala się do dnia 23.12.2013 r.

 

 

 

§ 3.

1.     Za wykonanie przedmiotu umowy strony ustalają należne Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości wynikającej z ilości dostarczonych artykułów żywnościowych zgodnie z zamówieniem, o którym mowa w § 1 ust. 4, i ich ceny jednostkowej określonej w ofercie złożonej przez Dostawcę, z zastrzeżeniem postanowienia ust. 2

2.     Strony dopuszczają możliwość zmiany cen artykułów określonych w ofercie,                            w przypadku, gdy w trakcie realizacji niniejszej umowy, nastąpi zmiana cen producentów na artykuły żywnościowe stanowiące przedmiot niniejszej umowy, o więcej niż 2%.

3.     Ceny nie mogą wzrosnąć więcej niż ceny producenta, ale nie więcej niż 5%.

4.     Zmiana cen, o której mowa w ust. 2 wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.

5.     Strony dopuszczają niewykorzystanie ogólnej kwoty wynikającej z przetargu nieograniczonego na dostawę mięsa i jego przetworów w przypadku zmniejszenia  ilości obiadów refundowanych przez Ośrodki Opieki Społecznej z terenu powiatu łobeskiego.

 

§ 4.

  1. Zapłata wynagrodzenia za dostarczone przez Wykonawcę artykuły żywnościowe nastąpi w oparciu o wystawioną przez Wykonawcę fakturę VAT określającą ilość, rodzaj i ceny artykułów, z zastrzeżeniem postanowienia          ust. 2.
  2. Wynagrodzenie płatne będzie po dostarczeniu artykułów żywnościowych zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem i ich odbiorze, potwierdzonym pisemnie przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, w terminie 7 dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę faktury VAT Zamawiającemu, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze. 

 

§ 5.

1.    W przypadku zwłoki Wykonawcy w wykonaniu przedmiotu umowy, zgodnie ze złożonym zamówieniem, o którym mowa w § 1 ust. 4, Zamawiającemu przysługuje prawo naliczania kary umownej w wysokości 0,5 % wartości brutto niezrealizowanego w terminie zamówienia za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia następnego po upływie terminu planowanej dostawy towaru.

2.    W przypadku zwłoki Wykonawcy w dostarczaniu artykułów żywnościowych reklamowanych przez Zamawiającego, zgodnie z postanowieniem § 1 ust. 7, Zamawiającemu przysługuje prawo naliczenia kary umownej w wysokości             50,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt zł.) za każdy dzień zwłoki licząc od dnia następnego po upływie terminu planowanej dostawy.

3.    W przypadku nieterminowej zapłaty wynagrodzenia wskazanego na fakturze, Wykonawcy przysługuje prawo naliczania odsetek ustawowych od wartości kwoty wskazanej na fakturze, za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu płatności, określonego w § 4 ust. 2 niniejszej umowy.

4.    Zamawiający zastrzega możliwość dochodzenia odszkodowania przewyższającego wysokość kary umownej wskazanej w ust. 1 i 2.

 

 

 

§ 6.

  1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
  2. Zamawiającemu, przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy Dostawca nie rozpoczął realizacji niniejszej umowy bez uzasadnionych przyczyn oraz nie kontynuuje jej pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie. Uprawnienie to przysługuje Zamawiającemu niezależnie od prawa do naliczania kary umownej, o której mowa w § 5 ust. 1.
  3. Dostawcy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy Zamawiający bez uzasadnionych przyczyn odmówi odbioru dostarczonych zgodnie z umową artykułów żywnościowych.
  4. W razie odstąpienia od umowy z przyczyn, za które Dostawca nie odpowiada, Zamawiający zobowiązany jest do odbioru artykułów dostarczonych do dnia odstąpienia od umowy oraz zapłaty wynagrodzenia za dostarczone artykuły.

 

§ 7.

Strony zastrzegają możliwość rozwiązania umowy za miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

 

§ 8.

1.    Wykonawca nie może bez uzyskania zgody Zamawiającego dokonać cesji praw 
i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osoby trzeciej.

2.    Zgoda Zamawiającego musi być wyrażona w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 9.

Zmiany umowy oraz inne oświadczenia Stron wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

 

§ 10.

1.    W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.

2.    Spory wynikłe w związku z realizacją niniejszej umowy Strony poddają rozstrzygnięciu sądu właściwego dla Zamawiającego.

 

§ 11.

Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jeden egzemplarz dla Wykonawcy, a dwa egzemplarze dla Zamawiającego.

 

 

 

ZAMAWIAJĄCY:                                                                          WYKONAWCA:

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Marta Jarema
Udostępnił:
Tokarska Katarzyna
(2009-11-18 15:26:14)
Ostatnio zmodyfikował:
Tokarska Katarzyna
(2012-11-20 11:29:10)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki